Friday I'm in love

Ja, ytterligare en fredag. Löningsfredag! Pengar är visserligen inte allt, men hur kommer det då sig att alla är så glada när det är löning? Man är helt enkelt glad över att veta att man klarar sig i en månad till.

I eftermiddag kommer Henrik (Murp) och hämtar upp mig, och sedan susar vi iväg till Jönköping, där jag ska bo hos Fredrik (Proz) tills imorgon. Ikväll blir det middag på finresturang, Prozan bjuder <3, och det ska bli jätteroligt! Dyker upp lite blandat folk jag känner, och det ska bli SÅ skoj att träffa alla! Dreamhackare mestadels, och dem träffar man ju inte alltför ofta.

Sedan imorgon vid halv sju hämtas vi (jag) upp av Jimmy (volt) och sedan susas det iväg till Stockholm och TA-möte som börjar vid tio imorgon förmiddag. Så, imorgon blir det umgås med ÄNNU fler DH-crew hela dagen. Söndag åker vi därifrån vid ca 11, och jag åker med Murp hem till Götet igen. Så, massa roliga saker som händer!

Och nästa helg hämtar jag Turbo-gubben. Ska bli så mysigt att ha en liten häst att pilla med, framför allt om jag blir arbetslös. Nu när jag har bil också så underlättar det, Pär ska bara pilla lite och så ska hon besiktigas.

Nu blir det jobb, på återseende!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter som en späckad helg.

Hittat på nåt namn till bilen ännu? ;)

2009-01-23 @ 11:05:37
URL: http://queenpanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback