Uuuh, den sura delen av månaden

USCH, vad jag avskyr att betala räkningar... Speciellt när man inte har mycket till inkomst att ta av. Får se om det blir någon a-kassa! Får hålla tummarna för att jag får jobba ganska mycket sen... försöka jobba lite kvällar och helger och sånt så att jag kan få OB. OB=bra som fan. Det är det jag saknar med att jobba på Fabriksbutiken, jisses vad fint det blev om man jobbade en massa helger... Hur kan en så tråkig sak som pengar vara så viktigt? Det är roligt när man har inkomst och vågar göra saker, men nu gör jag fan inte det... Får försöka hålla i pengarna så gott det går. Ska ner och träffa Anni och lajvarna nästa helg, det är första gången på ett bra tag jag åker från Göteborg (förutom när jag var nere och hämtade Turbo) för att göra något skoj... Understimulerad, jag? Icke...

Semlorna vi hade med oss till Pärs farföräldrar blev väldigt uppskattade! Pärs farfar Arthur är typ den sötaste lilla farbrorn man kan tänka sig, sitter och skrockar lite när det är något han gillar.. och hela han lyste upp när han såg vad vi hade med oss. Största gottegrisen man kan tänka sig, och det får man vara när man fyllt åttio år!

http://www.monkeywantbanana.com/ShoppingCartHero/
skickade Fredrik precis till mig, har man för mycket tid så... ;)

Idag blir det stallet, sedan städa lite härhemma... Som vanligt typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback