Snart fyller jag 20+.

Herregud, snart är det första mars, och kort därefter den sista. Om tio år fyller jag 30+. Vad håller på att hända med mig?!?! Jag var ju tolv nyss? Eller...?

Aja, det blir kanske bättre med åren. Måste säga att jag är väldigt nöjd med mitt liv just nu iaf. Sambo som är söt, hest som är jättego, hyfsat vältrimmad kropp som jag inte tokskäms över, tre underbara små marsvin, en familj som gillar mig och en hel dröse goda vänner som berikar mitt liv. Vad hade man varit utan dem?

Så, för att vara materiell också, så har jag ju för första gången i mitt liv en alldeles egen dator och en alldeles egen bil ^^ Jag har så mycket kort sagt!

Och ändå vill man ha mer... Ska bli spännande att se hur det går med jobbet nu, fick hem lite papper idag och på dem står det att jag har ett vikariat på ett år. Ett helt år på en gång liksom?!?! Wikid! Sedan fick jag resultatet på ett test jag gjorde också, en kompetensprov typ. Det bedöms i fem olika kriterier: stabilitet, livlighet, målmedvetenhet, sympatiskhet och kapacitet. Det första avgör hur pass tålig man är, det andra hur utåtriktad man är, det tredje på vilket sätt man utför sina uppgifter, fjärde hur man hanterar människor och det femte hur man löser logiska problem med hjälp av slutledningsförmåga. Sedan jämfördes det med hur en viss grupp människor svarat och om man hade samma som de 25% med lägst resultat fick man "lågt", som de 50% som hade mittimellan resultat fick man "genomsnittligt" och om man var samma som de 25% med höst resultat fick man "högt". Får väl skryta och säga att jag fick högt på allt utom "målmedvetenhet", och det stämmer i allra högsta grad.. är en slarvmaja ibland, och jag försöker bättra mig.

Intressant prov det där i alla fall!

Nu ska jag snart sminka mig lite och sedan bege mig inåt stan, för fika med DH-folk! Ska bli jätteskoj att träffa en massa :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt test, nästan lite läskigt vad de kan läsa ut om en ;)

Gött med ett helt år, skönt att allt löser sig på något magiskt sätt ibland ^^

2009-02-26 @ 15:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback