Glest mellan inläggen

Ni får ursäkta min tillfälliga skrivkramp, har inte riktigt kommit mig för att blogga, trots att jag suttit ungefär lika mycket som vanligt vid datorn.

Har hittat en grymt rolig sida jag tycker alla med lite kass humor borde spana in, den ligger på www.fmylife.com. Mycket roligt om man har för mycket tid över.

Sedan i lördags har jag i stort sett varit i stallet, fixat härhemma och suttit vid datorn. Ungefär så spännande, ja. Men vissa saker har jag lyckats med ändå, t.ex. så ska jag och ett gäng DH-folk gå och fika ihop nästa torsdag. Fick lite sug efter social stimulans, och tada! nu ska vi ses nästa torsdag klockan 18, för att sedan bege oss till ett café som heter Tintin. Success!

Och, förresten, har äntligen tagit mig för att börja läsa min bok om healing som jag fick av Jonathan (mazor). Läste 40 min igår och 40 idag. Kanon. Äntligen börjar jag komma nånvart också, med lite kunskap om energier, chakran och "the core star". Mycket intressant.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, Linda kommer snart och hämtar mig så ska vi fara ut till stallet och se om vi kan ta ut Turbo litegranna. Hon har inte sett honom förut, så det ska bli skoj att se vad hon säger. Han är en riktig sötnos, den där hästen.

Försöker hitta på något mer spännande att skriva senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback