En trevlig fredagskväll

Idag blev det en alldeles utmärkt kväll måste jag säga! Fick ett sms av en glad DH'are förut idag, som påstod att jag var sugen på att dra med till Jensens Böfhaus och äta middag med dem! Sagt och gjort, jag och Pär for inåt stan för att möta upp personen i fråga (Mattias/Axel), hans flickvän Ingeborg och Nagge såklart. Så, vi fem slog oss ner i en fullsatt resturang, fem personer kring ett bort med fyra platser. Vi tryckte helt enkelt ihop våra rumpor ordentligt!

Blev alldeles underbart trevligt, vi (iaf fyra av oss) käkade en BBQ-meny med förrätt (antingen nachos eller, som jag åt, en snackskorg med diverse friterade saker med dip), varmrätt (ljuvligt mör fläskfile med potatis och en grymt god sås) och efterrätt (i mitt fall all-you-can-eat på mjukglass..)... Och vatten till, vatten är det bästa när man äter en massa saker.

Pär drack en öl, så att jag skulle köra, och vi drog oss hemåt framåt halv tio. Sjukt skönt med en såpass mogen, rolig, härlig kväll i gott sällskap.

Det fanns dessutom en del sjukt roliga citat från kvällen, se om jag kan paste'a några här nångång.

Nu ska jag snart in på toa och sedan sova, längtar efter att krypa ner i sängen och sträcka ut min slitna rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback