Blod och aska!

Ja, det tycktes som ett lämpligt uttryck just nu. Jag måste nämligen få beklaga mig, ordentligt.

Jag har MENSVÄRK!!! Helvete i en påse av det också. Ligger mest på soffan och dör, hade egentligen fått sova länge idag, men vaknade likförbannat när Pär gick upp. Och kunde sedan inte somna om. Tjoho... Men men.

Vad gör man. Jag har hittills idag lyckats laga några småskavanker på en lajvklänning en tjej ville köpa igår, ska skicka den idag. Den grönvita går! Känns lite sorgligt, ni som vet vilken jag menar, det har varit många kul stunder i den klänningen! Men, den passar inte optimalt längre, samt att jag tagit upp alldeles för mycket plats i mina föräldrars klädkammare ett tag nu.

Jag funderar på vad jag ska försöka ägna mig åt nu i veckan när jag är AL. En tanke är att städa härhemma iaf, här ser för jävligt ut (så går det när man lämnar en karl hemma över helgen ;)), ordna till min kontors/syhörna inne i sovrummet och vara så mycket i stallet jag bara kan (och har råd att köra). Ta ut marsvinen en del låter skojigt också! Dom små sötisarna, man blir så glad när man går ut i köket på morgonen och hälsas av deras glada pip.

Och ja, jag kommer ha maaaassa tid till att blogga... inte fel! Om jag nu lyckas hitta på något skoj att skriva. Får se om jag kan få min kamera (eller kanske Pärs) att samarbeta med mig, så kan jag fota lite om dagarna. Blir roligare då.

Men det här inlägget får ni vara utan bilder faktiskt. Klockan är inte tillräckligt mycket för att vara ambitiös. PLUS, helvete vad ont min mage gör. Återigen.

L8er!

Kommentarer
Postat av: Febe

Kul att klänningarna rör på sig.

2009-02-02 @ 17:07:20
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback