Julavslutningfest

Oj, vad den här terminen har gått fort. Avslutning imorgon, och avslutningsfest ikväll, med tillhörande julcabaret där jag ska göra en massa grejor, bl.a. sjunga Tänd Ett Ljus som linjen tecken/tolk ska tolka till. Blev lite inslängd i det igår, men det ska nog gå. Man har ju hört den ett par gånger menar jag. Dessutom ska jag spela lite trummor och mungiga (fråga mig inte hur jag lyckas) och sjunga i kören... full rulle.

Hade Marie Bergman som gästlärare i början av veckan, var mycket spännande. Lite sliten i rösten nu bara. Men jag tror att jag börjat komma närmare något som kan kallas ett magstöd. Häftigt som fan faktiskt.

I förrgår köpte jag mig en gran, något mindre tanig än i fjol (se på inlägget "julklänning" från förra julen) och väldigt fin. Mysigt med julgrejor. Tyvärr har jag ännu inte köpt någon julklapp till Pär och det suger ju. Vet aldrig vad jag ska ge honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback