Göteborg och söndag

Idag har varit en underbar dag. Jag och Pär vaknade lite när vi hade lust, gick upp för frukost, tog en runda til IKEA och sedan in till stan för lite fika på Tintin och handling av småpryttlar, en knopp till staven jag har i mitt öra bland annat. Därefter hem, middag, kapa lite av mina toppar (med viss hjälp av Pär), stallet och nu här. Det kanske låter konstigt, men trots att det alltid händer mycket saker kring mig så var det väldigt skönt och lugnt idag. Jag är glad och nöjd. Fick gå i lugn och ro på IKEA också, inga sura ord från min käre sambo.

Imorgon är jag ledig, sedan blir det bara fyra dagars jobb till. Nu är det dag som gäller, tack och lov. Det blir lite mindre enformigt då, hoppas jag i varje fall. På sistone har det bara varit kvällar, och jag har varit helt fruktansvärt uttråkad. Skönt att det mesta av sommarjobbet är avklarat faktiskt.

Jag längtar så till skolan börjar! Har fått kontakt med Alexandra, en tjej som ska gå där också, och hon har berättat en del om hur det är att gå där, eftersom hon gick teaterlinjen där i fjol. Sjukt trevligt att prata med någon som har lite mer hum än vad jag har. Ska bli gött att vara student.


Kommentarer
Postat av: knyttsak

vad är det du ska plugga för något?

2009-08-11 @ 18:59:59
URL: http://knyttsak.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad för stav har du i örat? Gjort nytt hål?

Kram

2009-08-15 @ 14:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback