Valborgsmässoafton

Hejuda mig, vilken valborg. Har egentligen ingen direkt ork att beskriva dagen, men snabbt. Blodgivning slutade i katastrof, eller snarare i ingenting.. de ville inte ha mitt blod för att jag var lite snuvig pga. allergin. Sedan ner till Maxi och hittade några blommor som planterades ihop till en fin liten grupp som Pärs mamma ska få imorgon. Efter detta i ilfart till stallet och ännu ett misslyckande att få tag i Turbo. Köpte lunch på McDonalds (jisses, var länge sedan jag åt där ordentligt!), åt i soffan hemma. Därefter dök Pärs jobbarkompis Pasi upp och jag klippte hans son Rickard och även honom själv litegranna. Därefter promenad med Pär för att lägga på några brev, därefter tog vi ut marsvinen en stund på gräsmattan. Upptäckte att Rosa inte stödjer på högra framtassen och det var ju inte skoj. Hoppas hon piggar på sig.

Och sedan blev det grill och massa god mat. Nu blev det TV, Simpsons och chokladbollar. Och nu började Rhapsody in Rock och det klagar jag inte på. Finns vissa artister i det här landet som är duktiga, och musiker.


Chokladbollar!


Blomman till Pärs mamma.





Kommentarer
Postat av: Ivnuk Suupercøllidr

Ååå! Jag vill ha chokladbollar! Typ jämt. ^^

2009-05-01 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback