Sovmorgon

Idag fick jag lite sovmorgon, pratade med min chef om att vara ledig och vila mig idag, men han ville väldigt gärna att jag åtminstone skulle jobba eftermiddagen, fredagar är det ganska mycket att göra oftast. Så, det gick jag med på. Så fick jag tillfälle att vila mig lite till också. Väldigt skönt för ryggen, känns fortfarande av. Dock blev det mycket bättre efter besöket hos sjukgymnasten (som heter Birgitta) igår, hon berättade att det var något hon kallade bröstryggen som låst sig.. Så, hon lade mig på lite värme och knäckte sedan till ryggen så att det knakade lite, och sedan var det mycket bättre. Fantastiskt vad de kan de där. Men helt bra är jag inte, och hon föreslog att jag skulle komma tillbaka nästa torsdag så skulle hon visa lite hur jag kan göra för att underlätta för mig själv i jobbet osv.  Hon var mycket, mycket trevlig!



Hestpuss!


Aaargh, pratade med Kalle igår, han berättade om ett lajv som ska vara första helgen i november typ. SÅ sugen, nog inte omöjligt att jag drar dit ett litet tag. De skulle tydligen spela någon form av adelsfölje, så jag kanske kunde komma dit som något finare än piga. Vore SÅ roligt! Har ju påbörjat min nya linneklänning, planerar att göra lite broderade detaljer på den... så då måste det ju kunna räknas som mer adelsklänning sedan. Hoppas det i varje fall.

Kommentarer
Postat av: Febe

Åååå, så skoj med lajv, du måste lägga ut bilder på klänningen sen.

2008-09-05 @ 16:06:57
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback