Så jävla orättvist

Livet är fan inte shysst. Mitt lilla hjärta, mitt marsvin Linn, är dålig.. hon har gått ner en massa i vikt och igår hittade jag en STOR knöl på hennes ena käke... lilla stumpan, är kanske en tand eller något som knasat till sig. Sötnosen, vad ledsen jag blir...SÅna små stackare, som inte gjort en fluga förnär! Varför ska de behöva lida? Nej, fy...

Och på onsdag ska jag till Stockholm på Anna-Lisas begravning, också lagom roligt.

Ibland funderar jag på hur det här livet är menat att funka, vad tror ni? :/

Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, de gör ont ända in i hjärtat när det rör sig om djur, men vet aldrig hur länge som de har haft ont egentligen.

Kram kram

2008-10-13 @ 09:28:14
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback