Knasigt less?

Ibland vet jag inte om det bara är jag som är pjåskig eller hur det är.

Men ibland är jag bara tokless på mitt liv, på mig själv, på vad jag gör osvosv. Jag hinner inte ens blogga som jag tänkt mig, är för trött för att sätta mig vid datorn när jag kommer hem på kvällen. Vill mest äta lite, krama på Pär och sedan sova, ju tidigare desto bättre. Trött trött trött trött.

Desstom blev jag lite bekymrad idag, insåg att jag får blåmärken så lätt. När jag vurpade med moppen klagade Pär på att jag såg ut som jag krashat i typ 80... och häromdagen slog jag i benet lite lätt i kicken på moppen och nu har jag värsta blåmärket där också. Undrar vad det kan bero på? Jag hoppas på att det inte är någon fara, men jag ska kolla upp det.

Har dessutom sytt lite lajvkläder idag, börjar bli klar med det mesta. Skööönt.. lite lajv i helgen som kommer, jag tror det blir toppen! Jag, Fido, Boris och Ipren ska fara neråt Småland, så att mamma får träffa de små... ska bli roligt att se vad hon tycker om dem!

Jag tror att jag ska lägga ner Dreamhack efter eventet i vinter, har börjat lessna. Är inte alls lika sugen längre, orkar inte riktigt med alla trådar att dra i... Orkar inte behöva ta ledigt för det heller, för den delen.

Jaja, vi får se. Kort inlägg idag, förlåt om jag blivit mer disträ. Men det är för mycket jobb och för lite ork. Ska försöka börja träna i veckan som kommer, vi får se om jag lyckas!

Puss kram alles <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback