Jag på en fredagskväll

Åh, underbara fredagskväll, den sista inför en jobblördag. Imorgon är min sista lördag på ett bra tag, på nya jobbet är jag måndag-fredag 7-16. Dvs. ett helt normalt jobb, vilket förhoppningsvis kommer leda till ett helt normalt liv. Visst att jag och Pär är rätt störda bägge två, men att försöka vara normal är en början. Vi har bestämt att nu när vi slutar samtidigt och det vid klockan fyra ska vi:

1. Börja träna. Svettas. Föreslagna sporter är skridskoåkning (jag har köpt fiiiina konståkningsskridskor att slå mig gul och blå med!), badminton, spinning och joggning. De två sistnämnda är vi ganska ensamma om att vilja genomföra (Pär gillar inte att springa och jag får ont... ja, inte i röven iaf! av spinning). Så det lär mest bli badminton till att börja med. Ev. lite styrka, we'll see.

Kolla här!

2. Laga bra mat och äta mer än två timmar innan vi ska sova.

3. Lägga tid på eftermiddagen för respektive hobbies (Pär meckar hobbybil och jag syr saker eller gör annat roligt!)







Imorgon jobbar jag, sedan ska (håll i er nu) Pärs (och min blivande) chefs flickväns systrar komma hit och bli klippta. Logiskt va? Sedan på söndag ska jag sitta modell åt Issa, samt packa för Dreamhack. Vi är förresten en man kort i teamet, någon som är Dreamhacksugen?

That's it for now, godnatt!



Kommentarer
Postat av: Febe

Skönt med lite mer tid till sina hobbies

2008-11-22 @ 17:47:29
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback