Jag, den nya versionen.

Har bestämt mig för att jag ska försöka göra något positivt av den här förändringen i mitt liv. Jag ska storstäda bland "vänner", folk man litar på och som sviker en.. Fick reda på igår att folk på salongen pratat bredvid mun, så sista veckorna nu ska jag inte säga ett pip mellan klippningarna. Det är tråkigt, men vad gör man när man tydligen inte kan lita på att folk som får saker i förtroende sagt inte kniper käft. Tråkigt, tråkigt.


Såhär ser jag ut nuförtiden,
den största skillnden är väl att håret börjat växa ner!
 Har det nästan alltid i tofs numera...

Sedan har jag bestämt mig för att kila ner till tygaffären idag och se om jag hittar något fint tyg till mitt nya syprojekt: Något klänningsaktigt att bära på julafon! Jag vet inte hur många klänningar jag sytt i mitt liv, men saker jag kan använda till vardags är lätträknande. Medeltidsklänningar, x st. Vardagsklänningar 0st. Men nu ska det bli ändring! I och med arbetslösheten har jag ju inte sådär massor med pengar men rätt gott om tid sen, så jag kommer nog få en hel del tid att pilla med sådant.

Sötpär har varit jätteduktig och peppat mig att söka nytt jobb så fort det bara går. Faktisk bara jobb som inte har med frisör att göra än så länge, ska jag börja på salong igen ska jag banne mig ha en salong som är kanon, alternativt starta eget. Vi får se hur det blir.

Snart är det i varje fall Dreamhack, om en dryg vecka åker jag! Har redan fått massor av folk som vill att jag klipper dem! Så det blir nog ett shysst event... ska bli skoj att träffa folket också!

That's it for now, återkommer... ska bli bättre på att blogga igen nu! Kramisar!

Kommentarer
Postat av: josefin

Skönt att höra att du har så positiv inställning till det här ändå, tror du kommer klara det här galant! Ett jobb är inte hela världen och fattar dom inte att ta vara på en så glad tjej som du så är det deras problem!

2008-11-17 @ 15:04:34
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: Elin

Shittans vad håret har växt på dig! Och vad fin du är i färgen :)

2008-11-18 @ 18:34:19
URL: http://gustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback