Rom-helg, sista delen!

Vilket helg, vilken helg... Var länge sedan jag skrattade så mycket och fick så mycket kramar och underhållning. Mina kära vänner åkte härifrån vid ungefär klockan två idag och tomheten är ganska bedövande. Så mycket tystnad i lägenheten, haha. Trodde aldrig att det skulle kännas så lätt att ha fem-sex främmande personer hemma hos mig. Dom blev som mina sambos hela högen! Underbart, verkligen en hög människor jag gillar skarpt. Tack för att ni finns!

Annars? Jo, jag har precis varit ute och promenerat en timme, köpt en glass och pantat tomburkar från helgen. Ett helt flak jolt försvann, är det verkligen normalt? Mår illa bara jag ser slisket, så för min del gör det inget att jag inte fick någon. Eller, valde snarare att inte ta. Bläää...

Förutom att gosa och mysa (och dricka, haha) så har vi även kommit fram till hur vi ska utföra Dreamhacket. Det komemr bli tokbra, alla känns taggade och det är faktiskt väldgit synd att alla inte kunde närvara. Fick förresten ett avhopp idag, men det verkar som att det går ganska lätt att fylla den luckan. Heja oss!

Nu ser jag med spänning fram emot att se bilderna alla tagit, hoppas att det inte är så illa som jag tror ;)

Hur har alla andras helg varit? Puss!

Kommentarer
Postat av: Moppa

Ser ut som det var en händelserik helg för dig också :). Min var helt underbar!
Ha det bra vännen.
Puss och kram

2008-05-11 @ 22:46:30
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback