Men nu får jag väl fan ge mig!

I natt drömde jag, igen, att jag fick barn. Var fortfarande inte Pärs barn, även om jag ville ha det till att vara det. Fan, varför har jag börjat fundera så jävla mycket? Iofs, igår fick jag frågan om jag var gravid. Så mycket för all träning och GI-mat, blev lite ledsen. Men sedan tjatade Fia på mig och påstod att jag inte alls ser gravid ut, och Pär likaså. Så, då kändes det väl lite bättre. Men fortfarande, drömde så verklighetstroget. I mina drömmar är det aldrig läskigt att få barn, och det gör inte ont. Undrar om det är någon hemlig längtan i mig som kommer fram.

Fast, just nu känns det ju inte så hemligt.

Ikväll blir det after work med Elin, min elev. Hennes sista dag imorgon, kommer bli trist när hon slutar. Är mycket roligare  när man har någon jämnårig att snacka med. hon är himla duktig också.

image154
Jag lekte lite med Elins docka, flätfrisyr är fint :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg om du skulle se gravid ut så ser jag ut att ha trillingar eller något!

2008-05-29 @ 12:46:14
Postat av: Febe

Du har hört detta förut- sträck på dig!
och skjut fram bysten så ser du garanterat smalare ut :-)
Det är det smidigaste och snabbaste sättet, och man slipper mysko dieter

2008-05-30 @ 08:45:02
Postat av: Moppa

Eller så ser man bara sådär allmänt skitsnygg ut som du brukar göra när man ser dig :).

2008-06-02 @ 08:41:50
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback