Förväntansfulla fredag!

Ååååh, äntligen fredag. Den här veckan har dock gått undan som bara den, undrar om det har att göra med att jag sovit hur mycket som helst kanske. I natt sov jag typ tio timmar och det var GRYMT skönt. Kroppen bara längtar efter sängen, haha.

Snart är också maj slut! Löning idag, helt underbart. Men nu börjar det också rinna på ganska fort, snart syrrans bal där jag ska ordna lite. Plus att, tackgodegud, det är snart DREAMHACK! Fan vad jag längtar efter att komma bort en vecka, förhoppningsvis kan man vara mer jobbglad då!

Igår hade jag en så underbar kund, en sextioårig dam, helt nykär. Hon hade tydligen träffat nån karl över internet och det hade bara slagit gnistor mellan dom. Hon fnissade som en tonåring, om inte mer. Så hon ville jättegärna fixa håret och så gav jag henne lite tips om smink osv. Hoppas verkligen att det går bra för henne, det förtjänar hon! Underbart att se en människa verkligen lysa så som hon gjorde! Kärlek finns för alla, uppenbarligen :)

Hihi, löööv is in the air! Det är det som är underbart med den här årstiden, för de som hittar någon att vara med. Saknar min fina Pär, hoppas vi se snart gullpucko!

En stor kram till alla kompisar, imorgon kommer jag till Hovet och då blir det troligen utgång med Frida och Josse!

Kommentarer
Postat av: josse

Vi ska dansa hela natten lång :D

2008-05-23 @ 16:10:08
Postat av: Anni

Förhoppningsvis så kan jag skrapa ihop lite pengar och hänga med er ut, det behöver jag just nu.:)

Kram

2008-05-23 @ 18:36:07
URL: http://avanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback