Todelooooo...

... när blev jag såhär fjollig? :D

Oooooh, är det såhär det kändes när något nytt började förut? Jag vet inte om det jag känner är på riktigt, men är det det är jag glad!

Sitter och lyssnar på Linda Bengtzings nya låt, faktiskt sätter sig den också. Hon har alltid lyckats hittat bra låtskrivare måste medges, man diggar med. Tyvärr är låten lite av en ripoff av Mika's Grace Kelly. Dock är den ju grymt bra också, haha.

Helgen var trevlig! Utgång med flickorna i fredags, jag nykter igen och körandes. Josse blev askalas och träffade nån dalmas, hehe. Frida och Angelica tröttnade tidigt och åkte hem. Sara och Kim försvann redan innan utgången, men men. Nina försvann också så småningom, men jag vet inte vart hon tog vägen. Så, till slut stod jag själv och då åkte jag hem. Hittade Sara och Kim och vi köpte fyllepizza, som vi åt under otroligt mysiga former: De två i baksätet, med varsin pizzakartong i famnen och plastbestick. Jag, körandes, matad med bitar. Vi tuffade på mot Furuby i cirka 80km/h, mest för att pizzan skulle hinna ta slut. Tack för en mysig stund hörni!

Sedan umgicks jag lite med Fido, Amanda, familjen, Febe och annat drägg resten av helgen ;) Och missade att äta lunch med Moppa, för han försov sig! Så jag och Fido åkte och köpte mcdonaldsmat själva och tankade sedan. Det var något fel på bensinpumpen, så istället för 12.14 så tankade jag för 1,214/litern, så jag klagar inte. Får se om det kommer surt efter bara. Ibland ska man kanske ha tur också iofs.

Nu har jag pratat med Pär i typ... tre timmar i sträck. Så det är dags för båda att sova. Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: josse

Hehe ja det var en kul kväll fast nästa gång räcker det nog med en halv flaska vin ;)

Fattar du han var lång, typ längre än Björn? Världen är så stor så stor, josse josse liiiten *sjunger*

2008-03-11 @ 08:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback