Syrrans balklänning

Idag har jag varit och gjort något fantastiskt roligt, jag var med syrran och köpte en balklänning till henne! Hennes pojkvän Oskar ska på studentbal i juni och syrran ska såklart med, och nu skulle jag med som smakråd när det var dags att köpa en klänning. Vi åkte till Drezza i Växjö, en lite mindre klänningsbutik. De har inte ett jättestort urval, men helt okej och där hittade vi då en suuuuperfin klänning i ett grön-blått tyg som skimrar lite i lila, och med lite broderier osv... Riktigt snygg, men det var den första hon testade. Och att köpa första bästa låter väl sådär. Så hon testade några till. Men inget var riktigt som den första, så det slutade med att vi tog den (och jag betalade, haha).

Här kommer den! Jag älskar den, var tvungen att ta en closeup på broderierna nere, såå fint!

image127

image128


Sedan är såklart min syster väldigt smal och vacker, visst är hon? :)

Kommentarer
Postat av: Dragana

Ahh, vad vackert! Får mig att längtar tillbaka.. :/

2008-03-29 @ 16:36:50
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Jennsan

Vad vacker klänning=)...asfin ju...o din syster har fin kropp så den sitter perfekt ju...tänk om jag hade haft sån fin kropp...

2008-03-29 @ 16:53:50
URL: http://blondajennsan.blogg.se
Postat av: josse

Åååhhh bal...så roligt var det =) Vill oxå!!
Säg till henne att njuta av varenda sekund och att inte dricka alkoholfritt vitt vin ;)

2008-03-29 @ 18:55:07
URL: http://skywise86.blogg.se
Postat av: Sandra

hihi smal o vacker. thx ^^ klänningen does it! måste nästan gå o beundra den lite innan jag går o lägger mig :D

2008-04-01 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback