Spegel spegel på väggen där...

... kan du säga vem som mest otursdrabbad i världen är?

Inte är det jag, men jag ligger nog på topp 1 000 000 iaf :D Just nu sitter jag i soffan, rätt ensammen, ont i ryggen, förkyld, växellådan på bilen har bråkat och fungerar nu inte alls, plus att jag bara är.. tja, ensam? Vill ha en pojke...

För ser som inte hört historian och undrar om dikten i mitt inlägg häromdagen så riktas den mot en kille jag träffat ett tag och som slutligen gjort mig förbannad... det är den korta versionen, skriv om ni vill höra alla detaljerna...

Mamma och syster åkte hem efter att ha varit här sedan igår, mycket trevligt att träffa dem! Saknar så många hemma att det inte är sant, ibland önskar man att det vore närmare överallt. Som att vi krympte världen med såndär vakuumgrej och sedan kunde blåsa upp den när man önskade. Vore inte det något?

Måste visa något härligt!

image109

Titta på allt badskum!

Kommentarer
Postat av: Febe

Du store tid, hällde du i hela flaskan med badskum?

2008-03-01 @ 19:56:45
URL: http://dryaden.blogg.se
Postat av: josse

aaaa give meee!!!

2008-03-02 @ 00:06:53
URL: http://skywise86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback