Snart slut på helgen!

Tiden går fort när man har roligt. Eller, roligt och roligt, jobbet igår var väl sådär. Däremot var det otroligt trevligt att vara hos Pär, han borde heta "la" i efternamn :P Den killen har en massa, massa rätt, ska bli så roligt att träffa honom igen.

Har egentligen inget vettigt att skriva, förutom att jag idag var duktig och snurrade runt en sväng inne i Borås. Var inne på Claes Olsson och köpte buntband till korsetten, och misslyckades med att hitta en sporre och sporrmarkingspapper. Damn, men jag körde iaf inte vilse! Det gjorde jag däremot när jag skulle därifrån, tog fel väg och började köra mot Jönköping, väg 40, istället för väg 27 jag skulle tagit. Men jag kom på det ganska fort och med viss handledning av en viss pojke så kom jag rätt och kom hem ordentligt. Mycket bra Petra.

image122
HUMOR!

Kommentarer
Postat av: josse

När kommer du hem nästa gång gumman? Skulle vara kul och träffas och mitt hår ser ut som...ja jag vet inte vad :P
Kom Heeeeeem!!! :D

2008-03-17 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback