Finns det ingen botten i mig? >_<

Uuuh, vilken jävla frukost... Skulle inte ha bakat den där kladdkakan igår, bläää... Jag vet ju hur det slutar, haha! Usch, inget mer onyttigt för mig i helgen nu! Lär dock stå mig fram till påsk nu, haha.

Har lite att ordna med innan det är dags att gå och jobba, funderar på vad jag ska ta med mig till Pär. Det är ju bara en natt iofs, men fortfarande... jag lär glömma just DET och då kommer jag störa mig som fan... haha.

Usch, nu ska jag dö här en stund innan jag dör av illamående. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Frida

Och dåligt inflytande har du med, var ju tvungen att göra kladdkaka jag med.
Träffade din mor och syster idag, de hade börjat en ny diet, spån och katt mat, och nu är det ju helg så då blev de fin kattmat i slem =). Ha de gott. Kram kram

2008-03-15 @ 21:23:04
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se
Postat av: Frida

Och dåligt inflytande har du med, var ju tvungen att göra kladdkaka jag med.
Träffade din mor och syster idag, de hade börjat en ny diet, spån och katt mat, och nu är det ju helg så då blev de fin kattmat i slem =). Ha de gott. Kram kram

2008-03-15 @ 21:23:32
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback