En saga av Catten


Catten: min älskling linnea, världen är full av idioter!
11:10
de va en gång en prinsessa, som bodde i en mindre stad i småland. Hon var inlåst i en frisörsalong där hon väntade på en vacker prins, som skulle rädda henne

Petra
10:11
^^
11:21
weei

Catten: min älskling linnea, världen är full av idioter!
10:11
den slutar lyckligt

Petra
10:11
mer!

Catten: min älskling linnea, världen är full av idioter!
10:12
en dag kom han, den vackra prinsen, och skulle klippa sig. han fick syn på den underbara prinsessan, och visste att han skulle ta henne ifrån hennes hemska arbetsgivare. Så han bad henne att möta honom på lunchen. Han tog med henne i sin vita volvo, och tog bort henne ifrån hennes salong...

12:45
sen levde dom lyckliga i alla sina dagar

Catten <3

Kommentarer
Postat av: Mårten (Moppa)

Ja, Catten

2008-03-04 @ 22:42:28
URL: http://www.moppa.se
Postat av: josse

haha i den vita volvon ^^ Så romantiskt ;)

2008-03-05 @ 09:46:37
Postat av: Anni

Det var en bra saga tycker jag. Och det är ju inte helt omöjligt att den kommer att bli sann heller ;)
Kram, sötnos!

2008-03-05 @ 19:08:53
URL: http://avanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback