Regnig måndag

Man får aldrig vara riktigt glad. I morse(för tjugo minuter sedan)  var jag helt övertygad om att jag såg solsken när jag vaknade. Men gjorde jag det? Nej. Regn fortfarande. Undrar jag om vi får någon mer sol i sommar. Jag hade i alla fall behövt det, med min vidrigt fula solbränna på axlar och i urringning. Men men, vi får se.

Förhoppningsvis blir det lite lajv på lördag i alla fall! Lycka, ska bli SÅ skoj att komma iväg en stund... lajvlajvlajv ^^

Förresten... den här FRA-lagen. Jag förstår inte riktigt, men å andra sidan, det är väl inte ovanligt. I vilket fall, hörde att det skulle skickas blommor till någon som stått upp emot lagen. Och för att citera en på forumet på Dreamhack:

Svart Måndag
PLANEN SER UT SOM FÖLJER:
Plats: Riksplan, vid Huvudentrén till Riksdagshuset.

Allmän kondoleansstund och lit de parade:
Klockan 08.00 - 19.00 är det allmän lit de parade över den tragiskt avsomnade Demokratistaten Sverige och det svenska folkets Integritet.
Tänd ett ljus, lämna blommor och kondoleanskort vid entrén till Riksdagshuset.

Andakt och likvaka:
Klockan 19.00 samlas vi för att tända ljus, tala om och minnas demokratistaten. Detta är huvudpunkten för vårt event och jag hoppas så många som möjligt kan komma.



Demokratin död? Err... tråkigt. Låt oss hoppas att allt ordnar sig till det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback