MItt hjärta går vidare

Jag tror att det har börjat nu. Min väg framåt, bortåt.

"Du har unika gåvor och du har en unik möjlighet att påverka många människor till det bättre. Jag ser det inom dig och i ditt hjärta lyser en stark eld som vill komma fram och komma ut. Låt den få komma fram. Den kommer inte skrika för att du ska höra den, utan ljuset inom dig viskar till dig… viskar sanningar genom århundraden. Låt denna sommar handla om att stilla ditt sinne, öppna ditt inre och lyssna och se allt det rika som finns inuti."

Och det är precis vad jag tänker göra. Saknar mina vänner så!

Kommentarer
Postat av: josse

Du har blivit utmanad!

2008-06-25 @ 22:32:47
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback