Dreamhack Summer 08 avslutat

Buhu, Petra ensam... Efter en vecka där man alltid är omgiven av massor av människor är det otroligt tyst och ensamt när man kommer hem. Har dessutom tagit ledigt idag, så den enda i min närhet är jag själv och det kan man kanske tycka är skönt... Men samtidigt känns det som att man missat något.

Eventet var grymt! Har lärt känna massor av nya människor och jag vet att mitt team aldrig har fått så mycket beröm som vi fått den här gången. Orkar inte riktigt redogöra för allt, mer än att tacka alla som var där för en grym vecka och bifoga en bild på när jag står och klämmer på Ice^ i Tech. Fint va?

'
Ja, jag blundar... och Ice^ njuter väl sådär mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Pellefant

såå bäst vi är =) RoM <3

2008-06-18 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback