Läskigt

Igår satt jag uppe sent. Var inte meningen, det bara blev så. Hade ingen lust att gå och lägga mig, alls, och allt var så perfekt. Satt och pratade med massa människor som jag gillade, bl.a. Pär, och kände att allt var helt perfekt, glädjerus över flytten osv. Då insåg jag att shit, allt var bra. Hela livet rockade tokmycket. Precis en sådan kväll världen borde gå under på. När man tror att allt löst sig och lyckan är gjord, då borde livet bara rinna bort. Med de tankarna i huvudet vågade jag knappt gå och sova, men jag somnade och jag somnade gott. Och världen tycks finnas kvar även idag, jippi!

Vad händer idag då? Tja, det vanliga... ska äta italienskt idag tänkte jag (dvs. pasta för första gången på evigheter) och det ska bli spännande att se hur min mage reagerar på det. Antar att det blir fullt upp idag också, såg rätt hypat ut på bokningslistan igår, ugh. Pratade med min gamla klasskompis Alex igår med, hon hade tagit gesällen här i maj och varit så himla duktig! Galet vad bra gjort! Önskar jag varit så ambitiös och haft en salong som backat upp mig till 100%. Men, alla kan inte ha tur och jag tror inte att jag kommer vara frisör i resten av mitt liv. Är för rastlös, vill vidare!

Brr, det ser kallt ut ute. Hade tänkt ha t-shirt och jeanskjol på mig idag, men det känns som att det blir lite kallt. Kanske med ett par leggings under kjolen och en långärmad blir det bättre. Vi får se. Tycker egentligen att kläder är ganska tråkigt numera. knappast intresserad... Jag tar på mig det jag gillar, punkt.

Nej, mer kläder var det. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback