Jahaja

Japp, så är det. Nu är så gott som allting nedpackat (utom möbler och stuff, eller tv'n, videon/dvd'n och, uppenbarligen, datorn). Var tvungen att öppna en låda igår och ta ut ett glas, för jag hade inget att dricka ur kvar. Smiiidigt... Men nu är jag snart på väg upp på riktigt. Först och främst jobbar jag ju två dagar till (nästan bara en, tror jag har två kunder eller något idag) och så blir det ju en sväng hem till lillasyster, som stöd nu när hon var lite ensam hemma ett tag. Men jag är säker på att det gått jättebra!

Behöver i varje fall inte bekymra mig om att jag inte äger något, det är snarare det motsatta problemet som är mitt. Alltså, jag har bott själv i lite drygt nio månader, och jag har redan lyckats få ihop typ sjutton flyttlådor själv? PLUS alla möbler som inte går in i dem, dvs. alla. Att det skulle gå såhär långt, haha...

I varje fall otroligt skönt väder idag, tack och lov att det är så lugnt på jobbet. Då kanske jag kan passa på att sno åt mig lite soltid på baksidan, lyckades faktiskt få lite färg igår också! Very niiiice... Men nu ska jag gå och bära ner saker til bilen, och sedan åka till jobbet och äta frukost. Skönt att äta där, då slipper jag plocka saker ur mina välpackade *host* flyttlådor!

Josse, jag ringer dig ikväll! :D

Kommentarer
Postat av: josse

Hej gumman, sorry att det inte blidde något igår men usch vad jag mådde....var en människa igen lagom tills jag la mig kl 10 :P



Aldrig mer (förrens nästa helg) ;)

Kommer du till frida på fre eller flyttar du då?

2008-07-28 @ 07:56:32
URL: http://skywise86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback