Det börjar dra ihop sig!

Herrejissus, vilken slutspurt! Här gick jag i godan ro och tänkte att hey! jag har ju till första augusti på mig. Sedan började det hända saker, så som att jag ska börja jobba nu på tisdag istället för på fredag. Problem-ish. Så igår packade jag ihop det mesta av mina kläder och ungefär hälften av kökspryttlarna, typ glas och sånt. Badrumsgrejorna har jag hittills inte fått ihop nånting, annars börjar det väl lösa sig. Om det är så att jag inte ska jobba på lördag så ska jag till min syster imorgon, hon är ensam hemma. Så i så fall blir i natt (tills imorgon) den sista natten jag sover här. Sjukt läskig känsla! Duschade nu på morgonen också, sista gången jag använder duschen här? Duuuude...

Idag är det i varje fall strålande sol och vackert väder, mycket trevligt. Hoppas att jag har lite att göra på salongen idag, så kan jag sitta ute och sola mitt bleka anlete ^^ Chefen kommer också, och likaså den nya tjejen Lina, hon som ska ta över efter mig. Om jag får säga det själv så har hon kanske inte världens lättaste uppgift, tydligen (?) så är det fler som är nöjda med mig än jag trodde var möjligt... Kommer sakna många av mina kunder något så fruktansvärt, önskar jag fick ta med mig allihopa! Men.... det är svårt. Får hoppas att det blir lika bra på salongen i Mölndal, SÅ spännande!

Nu ska jag skriva ihop ett litet mail till lokaltidningen, man kan skriva hjärtan "till de som är underbara." Och dit måste ju mina kunder räknas tycker jag! Pussokram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback