Tre kiwis

Det är vad min nattamat består av, åt på jobbbet innan jag tränade idag så jag lovar att det inte är tal om någon svält, om ni tror det. Åt kiwi bara för att det är gott.

image88

Annars har jag haft en SJUKT ansträngande dag. Gäd blev ju sjuk sedan så jag fick ta kunderna själv idag. Och självklart skulle ALLA klippas idag. Femton kunder tror jag att jag hann med innan stängning. Sjukt tråkigt att jobba ensam! Men alla verkade bli nöjda och då blev jag glad. Fick numret till en massageterapeut  som var jättetrevligt och visitkortet till en städfirma som var billiga. 200 spänn (plus moms) i timmen vore ju lätt värt det!

Minns ni att jag skrev om att jag funderar på att skaffa ny TV? Tror jag måste snart, min lilla har gått sönder... blir ingen bild alls nu, mindre roligt. Men, överlever nog.

Helt galet vad trött jag är! Blir nog sängen snart.. skööönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback