Tragedi!

Jag fick igårkväll reda på något otroligt deprimerande (man blir lite efter när man varken tittat på TV, läst en tidning eller hört på radio på ca 48 timmar, fråga mig inte varför det blev så.)

HEATH LEDGER ÄR DÖD! Fan vad ledsen jag blev! Heath spelar som bekant huvudpersonen i Casanova, som jag på sistone sett både en och sju gånger. Tycker att han är, eller, var, en fantastisk skådespelare. Jäkla charmtroll, och så sjukt snygg sedan. Och nu är han död och (snart) begraven... Hur kan det vara sant, varför ska de vackraste blommorna plockas först? Okej, när Anna Nicole Smith dog i fjol var det väl ingen som direkt blev superförvånad, för alla visste att hon var sådär stabil psykiskt. Men Heath har känts så helylle, så bra. Men nej, han får göra Marilyn och James sällskap i de unga vackras skara däruppe.

Någonstans så hoppas jag att det inte är på riktigt, att Heath bara driver med oss och har fllytt från all framgång och rampljus. De som verkligen vill tro på det, tror ju att Elvis t.ex. gjort så.

image90
Heath, Du blir saknad av många. Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback