Sjuk? (t)

Ni vet att jag igår skrev om att jag klurat på det där med barn? Klippte en ettåring igår (alltid spännande för övrigt) och när hennes pappa skulle borsta av sig håret så fick jag hålla henne. Vi stod framför spegeln och hon tittade på sig själv och då tittade jag ju också dit. Lite förvirrande att se sig själv med barn dock, ganska mysigt att ha en liten att pilla med. Det där gjorde mig ju inte mindre tankspridd, haha.

Sedan tror jag att jag håller på att bli sjuk. Har arbetat så hårt de senaste dagarna, är helt slutkörd. Känner mig halvt snuvig och eländig också, blir inte direkt bättre när man försöker träna då. Var på aerobics igår, men kände inte riktigt att jag orkade ta i som jag brukar. Men det kan somsagt ha att göra med att jag arbetat så hårt. Menar, inte varit mycket dötid. Sedan är det lite psykisk press att veta att det kommer folk hela tiden, att man måste bli klar i tid... Och självklart blev en klippning skitsvår att genomföra, en kvinna med hår som hästtagel... uuh, så hemskt. Man blir otroligt nervös när det känns som att det inte blir bra heller, men man får inte visa sig nervös för då blir kunden orolig också. Usch, hoppas hon blev nöjd.

Hittade en topp och ett par jeans på rea igår, kul med lite nytt! Jeansen var en storlek (typ) mindre än dom jag brukar ha också, så dom sitter lite tajt, men otroligt bra ändå. Glad Petra!

Nej, på återläsande... nu skriver jag bara en massa strunt!

Puss haj ;D

Kommentarer
Postat av: Josse

Du får ta och lugna ner dig med träningen om du håller på och bli sjuk :(
Du måste vara frisk så vi orkar festa på fredag :D

2008-01-23 @ 11:46:22
URL: http://skywise86.bilddagboken.se
Postat av: Jenny

Krya på dej. Inte kul o bli sjuk ju. kram

2008-01-23 @ 12:54:03
URL: http://blondajennsan.blogg.se
Postat av: Lukas Altinell

Nej håller med! Inte en sjuk Petra! :)

2008-01-23 @ 23:42:48
URL: http://www.altinell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback