Pengar, synd, smärta och frestelse

Visst är det en spännande rubrik? Det är lite vad mitt liv just nu kretsar kring! Haha... Pengar, för att jag klurar på om de räcker månaden ut, synd för att jag tänker på en viss person, smärta i magmuskler och rump(!)muskler efter träning och festelse efter att äta något jag egentligen inte borde nu när jag startat mitt nya liv! Och hittills går det väl hyfsat. Som beräknat går det ju alltid åt skogen när man kommer hem till föräldrarna (mamma: ska du inte ha något? Vi har köpt *insert candy namn*) Och alltid är det något som hon vet att jag är speciellt förtjust i. Jag älskar min mamma väldigt mycket, men ibland tror jag att det är främst hennes förtjänst att min mage sitter där den sitter, haha. Hon är så söt, lilla mamma.

Idag har jag jobbat, de första fem timmarna ensam (Gäd jobbade lördagen och då får vi numera fem timmars ledighet måndag morgon. Ganska smidigt tycker jag.) Måste dock säga att jag de senaste jobbdagarna börjat känna mig lite osäker. Ringde en kille idag som jag klippte förra gången och han påstod att jag klippt honom snett "där bak", undrar lite vad han menade. Har inget minne av att jag klippte hans nacke alls, han snaggas mest på sidorna. Men men :)

Så, förstås! Dagens födelsedag! FRIDA MOA ANDERSDOTTER, du är för i helvete tjugo! Jag är så avundsjuk att jag dör, haha. Nästa fredag kommer jag och super ner dig av Guds nåde ;)

Undrar vad tanterna på träningen sagt om jag kommit iklädd gympadräkten jag hade på mig under vår skattjakt. Måste nog infoga bilden därifrån här igen, haha. Älskar hur jag ser ut där, är det fel? ;) Tur att jag inte går kvar på skolan, haha!

image76


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har aldrig sett dig så het som du är på den bilden :D

2008-01-15 @ 22:06:22
Postat av: Josse

Hehe kolla in den här, älskar den här serien :D

http://www.elvisthecomic.se/uploads/elvis1939jds.jpg

2008-01-16 @ 12:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback