Lördagsöppet?

... är inte det roligaste. Uscha. har ingen som helst lust att gå och jobba, men vad gör man inte? Lite extra pengar i kassan är ju inte så tokigt heller, om jag nu ska börja betala av datorn till Jocke också. Måste göras nu känns det som, haha. Ska bara göra en liten budget, se vad jag har råd att lägga i månaden och sådär. Den är ju trots allt förbaskat bra att ha, me <3 macdatorer.

Så, vad händer annars? Ikväll kanske Jenny, en nybliven bekant här i Gislaved, kommer hit på middag och sen snackade vi lite om att ut och dansa lite kanske, hade varit trevligt. Vi får se, hur trött jag är och så. Vaknade vid sex i morse och kände mig rätt pigg, blir väl så när man går och lägger sig vid nio, haha. Men var så jäkla trött igår att det känns som att det behövdes.

Nu är jag i varje fall mycket piggare! Insåg också att det bara är en vecka till lön, tjoho! Fast man saaaaknar allt av värde varje månad den tju'fjäääärde... :) Får se om jag kan börja spara lite pengar, har trots allt säkert en tusing över den här månaden och då har jag ändå varit i Ullared samt shoppat på Lindex för typ 500kr. Så, ekonomin verkar ju gå ihop sig ganska fint också, men nästa månad kommer å andra sidan elräkningen till på räkningarna, blir väl cirkus 700 kr bara där. Och sen plus telefonräkning och statoilräkning... Menmen, det är sånt man får ta!

Pratade lite med Kim i telefon igår kväll, han och Pär satt och jobbade och fulade sig. Skönt med vänner som är lika dumma i huvudet som en själv, haha. Önskar att dom varit lite närmare mig bara! Och det gäller samtliga vänner, kan inte alla bara flytta hit? Jag menar, tror att båda lägenheterna på min våning är lediga, och ett enda stort kollektiv vore väl bara underbart? Tror iofs att jag blivit alldeles galen, trivs så bra i min egen lilla värld också.. men man kan ju låtsas.

Nu ska jag sluka dom sista pollyna tror jag (jag rår inte för det, jag är beroende!) och sedan borsta tänderna. Hoppas att kunderna är snälla mot mig idag!

Puss kram, och Lukas, jag saknar dig också :)

Kommentarer
Postat av: Lukas Altinell

Naww! :D

2008-01-21 @ 00:11:57
URL: http://www.altinell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback