Insikt?

Jag fick mig en tankeställare igår. Pratade lite med Josse (som för övrigt blivit singel, vilken chock när jag såg det) och hörde samtidigt att hon blivit av med jobbet... fruktansvärt för henne, men samtidigt en nystart på alla plan. Tänker på dig gumman!

Men i vilket fall. Jag fick lite insikt i mig själv. Dom här dagarna har jag och Gäd på jobbet gått och tränat en massa, och jag har även tränat  en del själv, promenerat på mornarna och tränat styrka framför TV'n, haha. Sedan har jag i stort sett bara jobbat och det är allt som hunnits med. Började fundera egentligen, vad jobbar  jag så mycket för? Jag har inte direkt hög lön så så mycket pengar att roa mig för blir det ju inte i alla fall, men å andra sidan, när skulle jag hinna med att göra av med en massa pengar? Det är ju i så fall på bensinpengar  som går till att köra hem till päronen.

Tror att det här är lite av mitt experiment, att leva som vuxen. Det känns såklart otroligt roligt att vara självständig, men samtidigt läskigt (som igår, när min garderobsdörr helt plötsligt ramlade loss, haha).

Undrar vad jag vill göra med mitt liv egentligen? Kan inte låta bli att klura... Återkommer när jag har ett vettigt svar.

image84
Jag är sexig innan utgång med Patrik och Fia




Kommentarer
Postat av: Josse

Jag tycker iaf att du är otroligt modig som flyttade helt själv till ett ställe du inte kände till, det hade jag nog aldrig vågat!

Har gått 4 dagar men det känns som 4 veckor...Har varit svåra dagar men inga tårar på 2 dagar iaf ;)
Jag har en ganska positiv inställning kvar på livet iaf, när de har tagit den då akn jag hälsa hem ;)

2008-01-10 @ 15:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback