Hmm

Ja, snart är också den här veckan till ända. Bara idag och imorgon kvar, och imorgon har jag blivit lovad att gå tidigare. Skönt!

Igår kväll var jag och Gäd på spinning och herregud, mina ben... Trodde efter de första tio minuter att jag skulle dö, men sedan löste det sig. Kände att jag blev lite snurrig i huvudet ett tag och då drog jag ner på motståndet och då löste sig det mesta. Kände skönt efteråt, även om benen var lite som gelé. Idag fuskade jag lite med morgonpromenaden, men gjorde lite styrka framför TV'n iaf (jag tittar i skrivande stund på Phantom of the Opera). Igår var det tvärtom, morgonpromenad men ingen styrka. Har lovar mig själv att jag ska promenera både imorgon och lördag morgon, som kompensation. Jag och Josse funderar på att gå på friskis i helgen, vore roligt. Får se vad man hoppar på i så fall.

Idag har jag en av klänningarna/tunikorna jag köpte igår på mig, massa skönt! Det är lite hemskt, men såna här kläder som är lite tältliknande är faktiskt galet sköna. Man slipper liksom tänka på hur man ser ut under, haha. Känns som att kroppen redan blivit lite fastare, men det kan ju vara önsketänkande också. Vem vet?

Sjöng lite på Think Of Me (ur just Phantom) när jag stod i duschen förut. Fan, vad fin den är! Och vad jag saknar att sjunga seriöst! Hoppas att det någon gång går att ordna så att jag får sjunga för Björn igen. Saknar honom!


Kommentarer
Postat av: Fia

Ta det försiktigt med spinning, där är en träningsform där vätskeladdning är hela grejen. Det går inte annars!
Det var väldigt många som tom svimmade på spinningen som jag såg under min tid på frisis, så vatten vatten vatten innan spinning, och även någonting som ger energi! ^;^

2008-01-10 @ 21:14:49
URL: http://bunnynini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback