Allt löser sig!

Ibland är det roligt att se hur saker kan ordna sig utan att man egentligen behöver anstränga sig. Jag var som bekant på IKEA i lördags och bekymrade mig lite för hur jag skulle kunna få upp hatthyllan jag köpte, är (som de flesta vet) inte sådär väldigt jättehändig. Men vips! så löste det sig. Anmälde att min garderobsdörr var trasig till min hyresvärd och nu kom vaktmästaren för att fixa det. Så då frågade jag hur man lättast får upp hatthyllan och han fixar det nu! Grymt duktig och snäll karl det där :D (förlåt Josse, jag vet att du hatar det ordet!)

Igår passade jag på att avregistrera mitt företag, alla papper från skatteverket håller på att driva mig till vansinne. Ska lämna in den sista deklarationen, hoppas att det är färdigt sen. Orkar inte med, och framför allt har jag inte råd att betala en tusenlapp i månaden i skatt för något som inte används. Aja.

Nu börjar det bli ännu mer ordning härhemma, så fint så. Fick upp en golvlampa i hörnet bakom hörnsoffan, mycket vackert.

AAAAARGH vad det låter när han borrar >_< Jävla betongväggar! Hoppas inte grannarna blir arga på mig nu....


http://www.youtube.com/watch?v=70IHIrvAO_w&feature=related <---- sitter och tittar/lyssnar på det nu, mycket fint!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hmm nu skäms jag lite för jag har för mig att vi diskuterade det där i fredags men vad är det för ord jag hatar?

P.S var jag sååå full? :S

2008-01-29 @ 23:16:49
URL: http://skywise86.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback