Workin' a the carwash!

Vilken dag, redan dödstrött, haha... Upp vid halv sju morse, ut i stallet och mocka, och sedan hem och sova en stund till. Sedan ut och tvätta alla tre bilarna, så jävla duktig jag är! Skulle bara ta min.. och så var pappas smutsig. Så så tog jag den med. Men sen så var ju mammas också smutsig och det kändes elakt att inte ta den också när jag tagit alla andra. Så, mycket vatten och skum senare var jag färdig och smutsig. Men det uppskattades i alla fall! Mina föräldrar är <3

Och nu vid klockan två är det bowling igen som gäller! Jag, syrran och Oskar (syrrans kille) ska spöa Rickard, mamma och pappa är tanken. Ska bli så roligt att se mamma spela, vet inte om jag sett det nångång. Hon har ju haft lite problem med både händer och fötter, så jag hoppas att det går bra idag, för hennes skull.

Imorgon börjar jag inte förrens vid tre, så jäkla underbart med en sådan här långhelg! Känns som att man äntligen fått vara rejält ledig och det behövs. Igår kväll tittade jag på början av Titanic, var länge sedan. Tittade som vanligt bara tills de kör in i isberget, sedan blundar jag och låtsas att det går bra till slut i alla fall. Man måste dock säga att det är enkelt att förstå varför Leo blev så perfekt, han är sjukt snygg där!

image102
Den här scenen gav mig gåshud igår, så underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback