stulet :D

Jag gillar sådana här listor.. lovar att skriva seriöst snart.


OM MIG

1. Vad heter du? - Petra
2. Hur ser du ut? - Lång, mittimellansmal, kort råttfärgat hår med ljusa slingor i, glasögon ibland, ofta stort leende :)
3. Hur lång är du? - Cirkus 174 cm
4. Vad har du för kläder på dej? - Rosa nattlinne och matchande mysstrumpor
5. Sminkar du dig? - Jaa, tyvärr måste jag ju det med jobbet.
6. Vilken färg har du på dina ögon? - Melerade (bruna, gröna och blåa)
7. Vad är din favoritfärg? - Lila, svart... tror jag. Grått också.
8. Vilken färg har du på huden ? - Något blek... eller ok, som ett lakan.
9. Kommer du från ett annat land? - Nepp, svenne
10. Har du någon gång varit utomlands? - Ett helt gäng gånger, måste nog räknas på minst två händer tror jag.
11. Vart bort du? - Gislaved
12. Vad har du för färg på håret? - Mellanblond (råtta) med blonda slingor.

OM DIN OMGIVNING

1. Känner du några som röker? - Ja
2. Hur många är ni i eran familj? - 5, morfarsysterbror (och 13 till i form av åtta katter och fem hästar)
3. Har ni några husdjur? - Nepp, inte i Gislaved. Däremot hos föräldrarna.
4. Känner du någon som knarkar? - I guess so


OM DINA KOMPISAR

1. Har du någon riktig vän? - Ja, många
2. Vilka är dina bästa vänner? - Svårt, har många olika sorts kompisar, olika kompiskretsar osv...
3. Hur många vänner har du? - Mååånga <3
4. Vilket kön är oftast snällast? - Könet spelar väl ingen roll?
5. Hur ser din bästa vän ut? - Antagligen supersnygg ;)
6. Vem är din bäste vän utav de andra könet? Jag vet inte... förändras i perioder. Catten är dock en het kandidat.


1. Känner du dig värdelös? - Ja, det händer väl ibland. Främst jobbrelaterat dårå.
2. Har du skurit dig? - Njae, inte mer än att jag klantat mig med knivar :P
3. Röker du? - Aldrig ens testat :O
4. Har du nån gång försökt ta självmord? - Njae, hotat som grövst (och då var jag liiiten :P)
5. Känner du någon som har tagit självmord? -Nepp
6. Känner du någon som tänkt ta självmord? - Ja, kompisar som hotat är aldrig roligt :/
7. Har du någon gång gråtit dej till sömns? - Ja, absolut
8. Har du någon gång provat droger? - Nepp, inte mer än mitt dagliga knark
9. Har du någon gång prövat alkohol? - Yes sir
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med? - Flera
11. Är det någon som har sålt alkohol till dej? - Sålt och sålt... ;)


OM KÄRLEK
1. Är du kär? - Antagligen lite i kärleken själv.
2. Vad tycker du om kärlek? - Underbart när det är bra, sämst i världen när det går dåligt.
3. Har du någon gång varit olyckligt kär? - Oh ja...
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon? - Har liksom lite svårt att släppa nästan samtliga jag varit kär i nångång, så lite känslor finns nog kvar för ganska många.
5. Är du homosexuell? - Inte vad jag vet iaf :)
6. Tänker du gifta dig när du blir stor? - Jag vill jättegärna!
7. Bor dina föräldrar ihop? - Japp! Still going strong!
8. Tror du på kärleken? - Ja, det måste jag nog säga. Vad ska man annars hoppas på?

Jag skriver något roligt imorgon bitti :)

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback