Söndag i lathetens tecken

Vilken skön dag. Det här var precis vad jag behövde. Gick upp vid nio i morse, efter att ha legat och dragit mig i en halvtimme (och det är extremlänge för att vara jag!). Satte mig och åt frukost framför tv'n, med mitt fluffiga, underbara duntäcke! Det är sån lyx jag verkligen älskar. Efter en stund fick jag nog av skuldkänslor och gick istället och gjorde rent i Fidos bur, rätt kvickt avklarat. Sedan tittade jag på reprisen av Let's Dance och såg Mi bli utkickad, gjorde mig ingenting (egentligen följer jag det inte över huvud taget.)

Efter det fick jag ytterligare ett ryck och bestämde mig för att baka bröd och göra vitlöksbröd. Så, ungefär två och en halv timme senare (!) var dom klara och blev jättefina! Nästan så att jag kickar syrrans ass på att baka.. men jävligt nästan förstås.

Läste en klurighet på en sida på porrigt idag. Jag skriver den här och sedan kan ni som känner för det skriva en kommentar till mig, så får ni reda på svaret...

Ok, here it goes.

En kvinna var på sin mammas begravning. Alla var jätteledsna, men så såg hon sin drömman. Han var helt underbar enligt henne och hon blev blixtförälskad. Tyvärr lyckades hon inte få hans telefonnummer innan han försvann. Dagarna gick och ingen visste vem denna mannen var, och kvinnan lyckades inte få tag i honom.
Kort därefter mördade hon sin syster.

Vad var motivet till mordet?

image107
Bild sedan i fredags, fotograf: Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte det där en sån där psykologi sak där om jag tror att hon dödade systern för att träffa mannen igen på nästa begravning så är man galen? :P

2008-02-24 @ 20:54:22
URL: http://patriciabk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback