RoM's analoga gästbok från DHW07

RoM's analoga gästbok som vi hade liggandes i vårt bås under DHW07 (inklusive sär skrivningar ;) och felstavningar)

2007-11-27
Som funktionärsombud för detta team är jag glad och stolt över att få inviga denna eminenta gästbok! //SplAsk

Som "paus"-medläm får jag väl forsätta denna tråd då och lovar att vara aktiv till sommaren igen! *kläm kläm* /Fanglar, Agge

...meow? Som f.d. FO för detta eminenta team önskar jag SplAsk all glädje, lycka och framgång. Själv ska jag försöka utnyttja dem frekvent. //misse

Och jag ska försöka bli ett stående inslag i relax och massage, ligga och sova här är min specialitet! >_> //Ilon

Jag som egenskap av drönare tänkte förgylla allas dagar, utom bunnys :) Algaron

2007-11-29 02.00 Nalle
<3 RoM ☺ Tack för en mysig miljö med mysiga funktionärer.

2007-11-29 13.27
Raooorr ;D //sårkii

2007-11-29 20.05
Mmmmmm... precis fått massage av Petra, fast hon egentligen inte jobbade. Det är tur att ni finns så att kroppen överlever dom här dagarna. Massa mysigt, ert bås. //Physica- Konsoll

2007-11-29 23.50
Mys... skönaste stället att få avkoppling. Skönt crew på dom olikka sätt som dom är. Fast det finns ju favoriter. Alla som kommer hit brukar få ett så avslappnat leende som bara RoM kan ge. //MuRp *krama*


Stor penis på vifft. ←-Mittin "Freddie knows"---→ Stor penis hämtas mot beskrivning I infobåset.


Kung Keno, lätt å vinne.

2007-11-30
Precis fått en perfekt massage. Skönt att fly från allt en stund. //BIXIE

2007-11-30
The boys of the NYPD choir were singin Callway Bay!

Tack för julstämningen

2007-11-30
Efter lite avslappnande massage och en kram orkade man vidare 4h till mitt 27hpass. Puss puss på sötnosarna /G3

2007-11-30
Måste tacka för en väldigt skön massage och fått en lugn stund :) //Henrik

2007-11-30
Härligt och lugnt. Välbehövliga flickor som tar hand om mig ☺ - trött jjenka ?

Zeldox was here. Nu ska jag däcka.
Tack och godnatt.

Tack för underbar massage, vi ses igen imorgon! /Emmy

Varför jag inte gått hit tidigare är en bra fråga. Kommer helt klart imorgon för ni är underbara!! ViZ

2007-11-30 ca 07
Mina älsklingar, vad hade jag (som dessutom nu är fucking handikappad) gjort utan er?! Fiafreddiejohanbjörnchristina ni är mina änglar och jag får absolit se mig slagen i fråga om kunskaper, klokhet och snygghet. ☺ Jag älskar er!
/Petra- er bulle i ugnen

2007-11-30 ca 21
Skönt att ha nånstans att ta det lugnt innan man ska sova. Godnatt *kram* /pengi

Man kommer trött och sliten, och ni tar han om stor som liten. Ingenting är för svårt för er- en kram, lit egos- sen orkar man massa mer! /Gaaraa

Jag har ju ingen erfarenhet av RoM, så kan ju inte yttra mig men ni är nog bra. Tråkigt att jag inte är med på dh på riktigt denna gång. /speedy

Vet inte alls vad jag ska skrva? annat än att det pratas om att olla folk från en bil i 50km/h? den du!
Låg humor ger hög moral! /matrim

Tack, Johan! Nu ska jag sova, som en lite mjukare människa. /Love

Ja, josses. Vad hade man gjort utan Relax och Massage? Me love you big time! Keep on kneading! EMA

<3 RoM! PöZz på er älskar er!
//Nor       psst! /j #nor&ema@q-net

#Nor&Ema FTW!

Gott att ha en fristad där man blir knådad. Trivs hos er. /Cinna

Skönt att kunna komma hit och bara sitta, utan att behöva ta in alla 1000 intryck som Dreamhack innebär. Nån måtta får det vara!
/mjolis

1/12
Detta är det mast underbara teamet jag träffat här på mitt första DH. Att få massage & avslappning är toppen, fortsätt så! ☺ /Nienna

1/12
Inget DH utan RoM /rivsår

How many roads must a crew walk down to reach RoM?
INGA! /*svårtytt nick*

Hej Petra, hoppas du vet hur mycket du betyder för mig.
Puss puss min vän /Catten

image108
Gangbang a'la RoM!

Kommentarer
Postat av: Mårten (Moppa)

Åh!
Man är dum när man kommer på att man inte utnyttjade er tillräckligt mycket :P. Men den där huvudmassagegrejen var otrolig!
(Och gud vad man saknade DH plötsligt!)

2008-02-26 @ 21:51:13
URL: http://www.moppa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback