Lycka och olycka!

Vilken blandad dag, tyvärr mest neråt. Haft ont i magen i stort sett hela dagen, mindre roligt. Då blir ingenting riktigt som jag vill, tappar liksom "det" som gör mig till en bra frisör... blir en medelmåtta med ont i magen, haha.

Sedan gick jag och Gäd ner till skocompaniet och shoppade loss.. gick därifrån med fyra par skor.. för drygt 700kr, så jag är nöjd! Två par converse, ett par jobbsandaler och ett par finskor. Syrran ska få ett par av conversen iofs.

Så, här kommer bilder på två av dom!


image97image98













Sedan, det olyckliga andra med idag. Klippte en kvinna, verkade rätt trevlig, lite halvdålig svenska. Så pratade vi lite allmänt och sedan frågade hon hur gammal jag var, för jag såg ung ut tyckte hon. Sen när jag sa att jag skulle fylla 20 sa hon "du ser ut som sjutton." *paus* "Men du är ju inte så liten, du är ju lång och kraftig." WHAT liksom? Lång ja, men KRAFTIG? Blev helt ställd, visste inte vad jag skulle säga eller någonting. Säger man verkligen så? Nej, Petra ledsen. :(

Men jag skiter i sånt! :P

Kommentarer
Postat av: josse

inget att bry sig om, om hon var lite utländsk så har hon kanske inte något bättre ord, jag tycker vi är som karlsson på taket "lagom rund i mina bästa år;)

2008-02-07 @ 22:46:29
URL: http://skywise86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback