Arg arg arg arg!

Ni som känner mig vet att jag väldigt sällan tappar humöret. I varje fall inte på folk jag inte känner väldigt väl, som familj och så vidare. Är nog ganska förlåtande överlag, inga tendenser till att bli långsint och grinig.

Men idag tog ta mig fan en kärring på salongen priset. Jag skulle göra ljusa slingor på hennes son, visst. Men så började hon... "I Serbien gör dom si på salongen...", "i Sverige kan ingen frisör göra så, men i Serbien..."

Men åk hem då! Jag är inte rastiskt eller har illvillig till invandring på något vis, men när något sånt här händer blir jag fullständigt vansinnig! Vi har ett otroligt vackert land som vi delar med oss av till några som behöver det. Ska vi då få höra att vi är sämre? NÄ, FAN inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt rätt

2008-02-21 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback