Myspys, jojomän.

Idag blev det en mysig dags av Guds nåde. Började ganska tråkigt klockan ett i natt av att jag vaknar och har mina vanliga nu-blir-det-mens-kramper i magen. Lite mindre mysigt får väl medges. Men ändock, dagen slutade till min största tillfredställelse. Efter lite piller, uppmuntrande kramar och klappar från pojkvännen samt en STOR flaska varmt vatten på magen (som jag senare somnade med...) lyckades jag faktiskt somna om, och gott sov jag. Vaknade vid tio över sju, vi skulle gå upp vid åtta, och myste lite innan det var dags att gå upp. Sedan får jag och Pär i egen bil in till stan, och mamma, Sandra, Oskar och Rickard följde efter. Citygross var målet, och lite springande på Media Markt. På Citygross köpte jag ett nytt täcke till min kära häst som var i behov av ett nytt samt lite annat (två grimmor, en till Musse och en till Bananen, och ett paket hårsnoddar till mig själv.) Inne på Media Markt köpte jag inte något, men Pär köpte en billig Nokiatelefon som jag nu har belägrat. Har lovat att köpa en ny till honom, har varit nära att få spunk på min telefon ett tag nu. Jäkla skit-SE. Less less less, men jag ska åtminstone få skicka in den på service lovade de snälla damerna och farbröderna på Telenor. Tur för dem säger jag!

(Ni vet hur snäll jag är, jag skulle aldrig kunna säga något liknande på riktigt...)

Efter det tog jag och Pär med oss syrran och Oskar till Samarkand, där vi köpte korv och kollade i affärer. Jag fick ett presentkort på HM av Pärs mor och då tänkte jag försöka hitta något där. Vi kollade och kollade och till sist slog jag till med ett nagellack på rea för 24,50. Så, jag får nog titta lite mer på HM hemma.

Mycket fint var nagellacket iaf, lite rosa-lila, skimrande. Färgen heter Frosty Plum om det säger er något, av märket Isadora.

Efter stan åkte vi hem, jag och Pär åkte till stallet och provade täcket på Musse och grimman på Bananen. De satt jättebra. Vi mockade, fixade och donade och åkte sedan hem för en jäääättegod lunch bestående av råstekt potatis, lövbiff och persiljesmör. Helsike vad vissa saker får mig i spinn ibland.

Vid fem begav vi oss hem till Febe, där senare även Frida och Christel dök upp. Vi tittade en gång till på Wall-e, min favoritfilm just nu. E-VA? Efter detta kom vi in på någon seriös/halvseriös/konstig diskussion som var väldigt intressant. Ibland är jag väldigt stolt över min kära Pär som ibland faktistk verkar riktigt upplyst och välutbildad. Good for me! Och söt är han också...

Nu har vi precis kommit hem och ska väl sova, (Pär har klätt av sig och borstat tänderna, så jag antar att det är dags) och jag myser med min nya profil på hans laptop. Jag loggar in med fingeravtryck. Det ni!

Ursäkta ett osammanhängande inlägg, det blev mer av en redogörelse för vad vi gjort idag än något annat. Tack kära vänner för idag, det är underbart att träffa er. Kramisar.


Kommentarer
Postat av: Febe

Det var så kul att ni kom förbi, det var jättemysigt att träffa er igen. Kram!

2008-12-27 @ 22:52:55
URL: http://dryaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback