Always

Åååh, så fin låt... Jag kan inte låta bli att älska Jon Bon Jovi, vilken röst

Vad händer mer idag då? Jo, jobbar i Göteborg idag, precis som igår. Tokhärligt att vara där faktiskt, synd att det var ett så vidrigt väder igår. Jag tror banne mig att det spöregnade utan uppehåll precis hela dagen, dessutom i sidled så att man blev blöt oavsett vilket paraply man hade.

Jag måste berätta, det funkar SÅ himla bra nu med Pär! Kan inte fatta att det gått så lätt, trodde det skulle vara jobbigare/svårare/tråkigare, men livet bara.. äger nu. Längtar hem till honom varje kväll, och han kramar om mig så gulligt när han går på morgonen (när jag får ligga kvar och sova, haha). Jag är helt enkelt så glad att det finns inte :)

Nu ska jag ta mig till garderoben och se om jag hittar något regnvänligt att ha på mig. Gummistövlar och morgonrock kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: josse

Gummistövlar och morgonrock is the shit! :D

2008-08-07 @ 07:38:15
URL: http://skywise86.blogg.se/
Postat av: S

Hej hej!! Nu har jag varit hemma i 1 vecka och jag har fortfarande inte vant mig med tiden..eller packat upp ordentligt..Jag började jobba i onsdags..blääh..iaf..jag hoppas att vi ses snart?? och att du har det super därborta!! kram

2008-08-09 @ 23:58:22
URL: http://debela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback