Sommar

Nu längtar jag efter sommaren! Fick en tunika av mamma, så fin! Så det blir den jag strosar runt i på stranden skulle jag tro, hehe.
image136

Jag och mode har ju aldrig riktigt fungerat ihop... Men det är klart att man börjar fundera. Nu när kläderna jag redan har faktistk har börjat sitta lite bättre är det trevligt att klura på vad som är inne. En långskjorta känns som något att satsa på, med ett bälte i midan för siluetten. Provade en fin klänning på Casells i Halmstad i förrgår, men köpte den inte pga av lite lite pengar i plånkan. Men snart är det lön!

Har dock tänkt påbörja ett månadssparande. Måste ha lite buffert utifall att något skulle hända, man vet ju aldrig liksom. Och ska man någon gång kunna göra något vettigt i framtiden är det ju dags att börja tänka på fonder osv. Hade velat ha en massa pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback