Like a virgin

Tittar på Z-TV, Madonnas gamla dänga är igång. Hon är ju inte så jäkla förändrad egentligen, fast det hon gjorde då passade nog henne bättre. Har aldrig riktigt gillat henne på senare år. Nu kör dom igång en låt till med henne, Express Yourself, låter mer som moderna Madonna. Låten känns lite nittiotal, kan det vara så? Roligt, i första videon hade hon med ett lejon och i den här en katt. Någon gillar kattdjur?

Åh, förresten! Fick besök igår kväll, Pär Sandgren var här en liten stund. Vi snackade, mestadels skit och DH, och sedan fixade han min stationära dator! Så nu är den uppe och rullar igen, vilken lycka! Satt uppe sent igår och tittade på gamla bilder, fan vad mycket minnen som finns i den datorn. Tråkigt egentligen, att man lägger så mycket av personligt värde i en så pass känslig sak som datorn.

Usch, jag är helt genomtäppt i näsan! Pär (min) ringde och väckte mig vid tjugo över sju och jag var sådär vaken då. Riktigt trött, men trevligt att bli väckt av honom.

Sprättde upp några sömmar på korsetten igår, de satt riktigt fult. Bättre att göra det ordentligt!

Gotta run :)

Kommentarer
Postat av: Febe

Sprättade, usch det gillar vi inte, hoppas det inte var så mycket.

2008-04-08 @ 09:02:36
URL: http://dryaden.blogg.se
Postat av: Josse

Ooo kul med bilder!
Kan man inte få se en bild av pär kanske? ;)

2008-04-08 @ 11:22:13
URL: http://skywise86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback