Jag har världens sötaste pojkvän!

Igår kväll kom Pär hit. Eller, han kom en bra stund innan jag slutade jobbet, halv fem. Jag om hem strax efter halv sju och vi skjutsade min jobbkompis till hennes möte (ja, Jehovas, jag är snäll). Sedan gick jag och tränade.. men först kom pojken med kommentaren att "förresten, tittade du på köksbordet?" Då stod där en bunt vackra laxfärgade rosor i en vas. Blev så himla glad, var totalt oväntat. Massa pussar på honom.

Sedan gick jag och tränade och kom hem, dödstrött. Då hade han lagat mat, dukat, fixat, tänt ljus på bordet och bara ordnat allt.. Bara för mig att duscha och sätta mig. Så otroligt härligt. Sedan insåg jag att det var dags att fixa lite med städning (min mamma och lillebror kommer hit ikväll), så då tog han dessutom hand om disken. Jag är så glad :) Ibland lyckas man riktigt bra, haha. Nu blir det jobb!

image132


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååååå.... rosor

2008-04-11 @ 22:12:34
URL: http://dryaden.blogg.se
Postat av: Fia

OMG, va bortskämd du är! ;)
Haha

2008-04-14 @ 13:42:54
URL: http://bunnynini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback