Jag är en SÅ dålig bloggare

Fan, den här veckan är katastrof! Har inte bloggat en endaste gång, fullständig kaos! Eller, okejdå, inte så mycket kanske. Sitter i skrivande stund vid mitt köksbord (som är minilitet), dricker mjölk och äter messmör. Okeeej, jag veeet, det är inte världens nyttigaste. Men jag har en stor jävla blåsa i munnen som gör skitont, så det är faktiskt SYND om mig.

Pär har sovit här i natt, och likaså natten tills igår. Mycket mysigt, känns nästan som samboliv på riktigt. Vi trivs bra tillsammans! Känns roligt att det fungerar så pass bra som det gör, fast man vet ju aldirg när det vänder. Det sägs att om ett halvår ungefär så bestäms det om vi kommer hålla längre eller inte. Jag hoppas iaf att det kommer gå bra!

I måndags spenderade jag några timmar på stan i växjö, och det resulterade i en del dåliga saker... Ett par byxor, ett linne, två t-shirtar, ett par skor och hårprydnader. Så nu har jag en massa nytt roligt att röra mig med, och det känns nice! Köpte ett par gråa byxor som har sådär superhög midja och det känns lite spännande. Dock skönt med något som faktiskt håller in magen istället för att få den att hänga ut över linningen. Niiice :)

Men, problemet den här veckan.. är att jag hittills inte tränat en enda gång. Sååå kasst Petra, fy på dig! Men i måndags kväll var jag ju inte här och tisdag och onsdag kväll var ju Pär hos mig.. går ju inte att träna då! Eller? :P

Jag får försöka sy ihop det här lite bättre snart!

Kommentarer
Postat av: Frida

jag har munsår, det är synd om oss. tycka synd om kram till dig

2008-04-24 @ 20:07:30
URL: http://fridaandersdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback