Ibland gillar jag inte mitt liv

Ibland önskar jag bara att jag var någon annan... blir trött på mitt liv, på mitt jobb, på allt. Många människor i mitt liv är så himla bra och gör mig glad, men ibland räcker det inte. Har mest att gömma mig när de här små stunderna inträffar, för jag vet ju att de går över ungefär lika fort som de kom. Men, det känns fortfarande jobbigt när det inträffar. Igår hade jag en färgning som inte blev riktigt som vi tänkt, helt enkelt för att den var för svår för mig att genomföra. Det blev inte dåligt så, men inte alls som kunden, eller jag heller för den delen, tänkt oss. Dessutom jäkligt trevlig tjej, mycket. Det som är jobbigast, då får man dåligt samvete för att man är dålig. Fan vad hemskt.

Men nu är dags att tänka vidare, right?

Kommentarer
Postat av: Fia

Tänk inte på vad som blev fel nu, tänk på vad som blir rätt nästan gång, och ta tillvara på det du lärde dig! ;)
Gumman du är duktig, jag hade aldrig låtit dig röra mitt hår på det sättet du gjort annars! ;) (Haha få som får bestämma testa en frisyr de tror blir bra på mig, och du har gjort det ett par gånger nu, så ganska upp dig, du är duktig!!!

(Något sen komentar jag vet! ;))

2008-04-14 @ 13:40:31
URL: http://bunnynini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback